zondag 19 januari 2014

Heel veel Verdriet!!

 
Een brandend kaarsje voor mijn lieve schoonzus ze is helaas overleden, we kregen te horen op kerstavond dat ze een goedaardige tumor had in haar hoofd en dat het goed te opereren was ze heeft 3 weken moeten wachten in het ziekenhuis om eindelijk geopereerd te worden. Donderdag was het eindelijk zover, 12 uur durende operatie 10 man om haar heen, vrijdag ochtend mocht ze al van de IC af naar mediumcare, ze mocht van de beademing en ze kwam bij en zei zelfs een paar woordjes, maar helaas een spontane hersenbloeding en klaar, hersendood, ze had een donorcodicil heel mooi gebaar haar organen gaan naar andere mensen die vechten voor hun leven die worden vandaag geopereerd, ook voor deze mensen brand ik een kaarsje!! 

Dus lieve bloggers, volgers ik ben niet meer bezig met bloggen, maar kijk wel af en toe bij jullie ik ga mijn lieve broer helpen en zijn lieve 3 kindertjes die hebben ons nodig. Liefs Nicole xxx


10 opmerkingen:

  1. Oh wat een a f s c h u w e l i j k bericht!!!! Ik ben sprakeloos en weet niet goed wat te zeggen.......hier zijn toch ook geen woorden voor. Wat fijn dat je er voor je broer kan zijn en zijn 3 kindjes, maar wat een groot verdriet. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en kracht toe. Zulke berichten zet je weer even met beide benen op de grond. Het leven is niet zo vanzelfsprekend. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een intens triest bericht...onvoorstelbaar.
    Heel veel sterkte gewenst Nicole.

    Liefs,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje Nicole wat erg!!!! Echt afschuwelijk.
    Ik wens je heel veel sterkte toe, natuurlijk help je je broer en de 3 kindjes zoveel je kunt.
    Take care!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verschrikkelijk bericht.
    Heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie in deze moeilijke tijd!!

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och heden, ik weet eigenlijk niet goed wat te zeggen. Wat een verdriet.
    Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
    Liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend triest bericht, kippenvel toen ik het las.
    Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Nicole, wat erg!
    Mijn oprecht meeleven en ik wens jullie heel veel sterkte en moed, de komende dagen, maar ook de tijd daarna.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HEEL VEEL STERKTE MET DIT VERLIES !!

    LIEVE GROET,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat vreselijk!! Hoe moeilijk, iemand die niet gemist kan worden, moeten laten gaan. Heel, heel veel sterkte en ik denk aan jullie en aan het gezin van je broer.. God bless!
    Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toevallig kom ik op je blog terecht. En lees het heftige verhaal. Hetzelfde hebben wij meegemaakt met mijn zwager. Ook een hersentumor. Maar niet meer operabel. Ook hij kreeg een paar hersenbloedingen. Echt een heftige tijd hoor. Maar wat een verdriet bij jullie zeg. En dan laat ze drie kinderen achter. Fijn dat je klaar staat voor ze dat, dat verzacht ook het verdriet een beetje. Ik wens jullie heel veel sterkte hoor. En ik ga je volgen.
    Een lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen